Cookies 🍪

Diese Website verwendet Cookies, die Ihre Zustimmung brauchen.

Skip to content

Pig marketing at Venneker:
Digital, transparent & partnership-based

Pig marketing with the Venneker Group: trust, partnership & digitalisation

At the Venneker Group, a long-term business relationship based on partnership is at the centre of our successful pig marketing. Our priority is that you benefit from our first-class services. That is why we rely on trust and partnership as the cornerstone of our business philosophy.

Our offers at a glance

  • Digitalisation for transparency: Benefit from our digitalised work processes, which ensure a clear and transparent way of working.

  • Reliability & efficiency: Our decades of experience in marketing pigs to slaughterhouses is testament to our commitment to trust, responsibility and value.

  • Optimal market placement: With the aim of getting every pig to the best possible slaughterhouse, we use our in-depth market knowledge to position it in the most profitable market in Europe.

  • Europe-wide network: Our extensive connections throughout Europe help us to skilfully overcome logistical challenges.

  • An eye for innovation: We are always on the lookout for potential improvements and adjustments to keep pace with changes in the market.

Put your trust in the Venneker Group, your experts in pig marketing.

Our strengths in pig marketing

With a deep market network and state-of-the-art digitalisation, the Venneker Group sets standards in pig marketing. Discover our comprehensive services that focus on transparency, efficiency and partnership.

Optimierte Klassifizierung

Mit Autofom - FOM bieten wir flexible Klassifizierungsmöglichkeiten direkt auf der Waage.

Effiziente Schlachthofauswahl und Logistik

Unsere Auswahl aus verschiedenen Schlachthöfen ermöglicht optimale Ausschlachtung und variable Schlachtgewichtsvermarktung. Zudem profitierst Du von unserem großen Fuhrpark und der Echtzeit-LKW-Verfolgung.

Verlässliche Geschäftsbedingungen

Unsere vertraglichen Bindungen sorgen für Sicherheit, attraktive Preise und zusätzliche Boni. Ein fester Lieferrhythmus garantiert planbare Wochenabläufe.

Digitalisierung und Transparenz

Wir setzen auf transparente Prozesse, digitale Lieferscheine und schnelle Abrechnung via Mail. Unser Kundenportal bietet direkten Zugriff und einfaches Handling.

24/7 Kundenservice

Unsere 24/7 Erreichbarkeit gewährleistet, dass ein Ansprechpartner stets für Dich verfügbar ist, um lösungsorientiert zu agieren.

Marktkenntnis und Netzwerk

Unser tiefes Marktnetzwerk ermöglicht schnelle Marktreaktionen. Zudem profitierst Du von unserem europaweiten Netzwerk, das Flexibilität in Krisenzeiten bietet.

Find a salesperson now

Our sales team for you!

Our certificates

EMAS-Logo für Umweltmanagement und Audit FGS-Kontrolle-Logo für Lebensmittelsicherheit QS-Logo: Ihr System für Qualitätssicherung in der Lebensmittelbranche